Victor Harbour- Victor Harbour

20 november 2018 - Victor Harbour, Australië

Victor Harbour- Victor Harbour

20 november

Vanmorgen werden we niet wakker van de wekker, want we konden uitslapen. Het regende erg .Rustig ontbijtje, spullen gepakt en naar de vvv gegaan. Hier kregen we uitgebreid verhaal hoe we de dag hier konden spenderen. Het was ondertussen droog geworden.

We zijn een wandeling gaan maken naar ‘Granite Island’, dit is een eilandje met een loopbrug erheen. Op  het eiland kan je een wandeling eromheen maken. Hier waren vele rotsformaties. Ook had men er kunstobjecten geplaatst, waarbij we bij sommige kunstwerken ons afvroegen of dit wel zo gepast was in dit mooie landschap.

Na 40 minuten waren we rond en kwamen we bij een soort pier aan van grote rotsblokken. Mark zou Mark niet zijn als hij hier niet overheen wil lopen. Enfin een half uur later kwam hij terug.

Liet toen een foto zien........ja hoor van een zeeleeuw. Geweldig. Rob is toen ook gaan kijken, Jolanda vond het iets te heavy. Maar met verrekijker lukte het ook om het beestje te zien, zo grappig.

Hierna nog even Victor Harbour verkend en geprobeerd om de quadtour voor morgen voor Mark te regelen op Kangaroo Island. Laat dat nou niet lukken. Er wordt zwaar weer verwacht en we weten niet of de ferry zal varen. Morgen kunnen we hierover bellen. Hier hadden we niet op gerekend. Anders moet plan B maar uit de la worden gehaald en dat gaan we dadelijk bedenken ha ha.

Vanavond nog lekker BBQ gegeten en nog een spelletje Jokeren gedaan.

Groetjes van ons

1. Vonnie:
    20 november 2018
    super cool om jullie reisverhaal te lezen lieve buuffies
  2. Marian Janssen:
    21 november 2018
    Wij gaan duimen dat jullie morgen met de ferry kunnen. 👍👍👍👍
  3. Mark, Jolanda en Rob Schipper:
    22 november 2018
    Idd Marjan, we gaan ervoor:)
  4. Marlies:
    22 november 2018