Sydney-Deventer

5 december 2018 - Deventer, Nederland

Sydney-Deventer

Na heel veel uren in het vliegtuig, kwamen we een uurtje later dan gepland in Holland aan.

De trein bracht ons naar Amersfoort, waar we moesten overstappen op de bus ( wegens spoorwerkzaamheden) naar Apeldoorn. Toen met de stoptrein naar Colmschate en.........ja daar stonden Remco en marlies ons op te wachten, met de auto, zodat ook het allerlaatste stukje snel ging.

Wat was het fijn hen weer te zien, als je zolang in de lucht bent, merk je dat Australië  toch een heel eind weg is!

Toen het weerzien met Maya. Maya begreep er niets van, was erg onderdanig en langzamerhand  werd ze vrolijker.

De boodschappen waren al gedaan voor ons, kaas, koffie, hapjes, wijn, bier alles stond klaar.

Ook het eten was klaar heerlijke zalmquiche en broccolisoep.

Dank jewel Bies en Remco.

De dagen hierna zijn we vooral bezig geweest met het verwerken van alle indrukken en Jetlag.

We hebben Maya laten wegen. Die is in haar vakantie goed verwend, ha ha 9 ons aangekomen, dit wordt dus flink op dieet voor mevrouw :)

Verder rest ons eenieder te bedanken voor het lezen van onze blog en de vele leuke en lieve reacties.

En speciaal onze dank aan:

Tante Rina, Marijke, Erik, Linda, Jacob, Karl, Lauren, Leo, Cathy, Sofia, Phoebe, Yvette, Roz ,Sally, Darcy (voor het beschikbaar stellen van zijn slaapkamer), Jemma, Cate en natuurlijk Rudy!!!!

Het was een onvergetelijk vakantie en we hebben genoeg foto’s gemaakt om een mooi fotoalbum met herinneringen te maken.

1. Marlies:
    5 december 2018
    Was een mooie dag. Wat een lange vlucht, en wat hebben jullie een last van de jet-lag. Heerlijk hoor, geniet er maar van ;) En wat Maya betreft, zij heeft een heerlijke vakantie gehad haha!! Was gezellig zondag!! Fijn dat jullie er weer zijn. Zal de verhalen missen!! X
  2. Mark, Jolanda en Rob Schipper:
    Lieffffff
  3. Wilma:
    5 december 2018
    En nu op maar een Hollandse Kerst.
    Bedankt voor jullie verhalen
  4. Elske:
    6 december 2018
    Wat een mooie reis. Lekker nagenieten en sparen voor de volgende?