Sydney

28 november 2018 - Sydney, Australië

Sydney-beaches-Engadine

en dag van de pillow

28 november

Onvoorstelbaar met wat voor klap we wakker werden. Het was onweer en heel veel regen. De regen stopte niet.

Het rook heerlijk in de keuken. Het bleek dat er kruidnootjes werden gebakken, is dat niet heerlijk hier!

De regen hield niet op ook niet toen we de beaches wilden bezoeken (Fresh water, Dee Way, Manly, Curl Curl)

Maar gelukkig hadden we jacks gekocht. Met de auto vertrokken we, door de plassen met de hondjes Dash en Bambi.

Al gauw via vele straten durfden we het aan om eerste wandeling te starten. Een plaats die anders droog ligt, werd nu bedekt met een waterval.

We zagen 2 red head turkey’s.

We reden weer verder en wandelden in stromende regen, harde wind, langs de kust. Het was supermooi en niet koud.

Tegen het middaguur zijn we gaan lunchen. In Holland doen we dat niet zo uitgebreid, maar het is vakantie ha ha heerlijk.

Hierna zijn we nog een stuk wezen wandelen, het werd al iets droger.

Het was echt heel apart en heel mooi.

Dank jewel !

Om 15.30 werden we weggebracht naar ons volgende adres, waar we mochten komen.

Het was een heel fijn weerzien. We kregen een heerlijke maaltijd en konden lekker bijkletsen, met heerlijke donuts toe. Wist je dat er in Australië een drive-through is voor donuts????

Heerlijk dus. Maar de klapper van de dag was wel toen we naar bed wilden gaan en we de kussens zagen op bed. Voor je erin kan stappen moet je je bed verbouwen ha ha, we telden in de gauwigheid 41 kussens in huis..........

We moesten zo lachen, ze zijn er gewoon omdat het leuk is en dat mag:)

Het was weer een superdag.

1. Marlies:
    28 november 2018
    Geweldig al die kussens!! Fijne dag vandaag weer, liefs xx
  2. Joke:
    28 november 2018
    Heel veel plezier
  3. Ilonka:
    29 november 2018
    Wat leuk weer om te lezen. Geniet nog van jullie reis.
    Heel veel plezier.
  4. Els:
    29 november 2018
    hahaha alle type's weer van de natuur meegemaakt, geniet nog lekker van de dagen.
  5. Sandra:
    29 november 2018
    Zo te zien hebben jullie het erg fijn daar! Wat een leuke foto’s, wat hebben jullie al veel gezien! Zo leuk die dolfijnen, een kangaroo aaien en die koala 😍. Geniet er nog lekker van, maar dat gaat vast lukken! Goede reis nog!
  6. Wilma:
    29 november 2018
    Mis ik nog een foto van die kussens 😊