Sydney

30 november 2018 - Sydney, Australië

Sydney

30 november

Vanmorgen stond de ontbijttafel al klaar. Rob had beloofd om mee te gaan met hondjes uitlaten. Maar had zich haast verslapen. Gelukkig toch nog op tijd,voor de ochtendwandeling.

We werden om 9.15 opgehaald voor wederom een surprisedag. We gingen eerst een stuk over het strand wandelen, naar een heel mooi uitkijkpunt. Het was nog net niet echt vloed anders had het niet gegaan. We zijn 2 pelikanen tegengekomen.

Hierna zijn we gaan lunchen in Westport, heerlijk.

Vanuit hier naar Palm Beach. En toen door naar de vuurtoren, boven op een berg. Hier zijn we heengelopen, dit was erg stijl,

maar bovenop zo mooi. De zee aan de ene kant en Bittt Water aan de andere kant.

Na een heel drukke spits kwamen we hierna in Balmoral gegaan, hier hebben we met de hele familie een picnick gehouden. Geweldig.

Tenslotte zijn we nog naar een sterrenwacht geweest. Dit was erg bijzonder. We konden Mars heel goed zien.

Thuis aangekomen hebben we als kadootje van de dag..........het Southern Cross gezien.

Dit was het laatste deel van deze heel mooie bijzondere reis, waarin we veel hebben gezien, genoten,gelachen en ondanks het vele reizen toch zijn uitgerust.

We willen iedereen van de familie bedanken die ons een geweldige week Sydney hebben gegeven.

En natuurlijk ook iedereen die onze blog heeft gevold en heeft gereageerd.

Het was geweldig, bedankt!

Rob Mark en Jolanda

1. Jenneke:
    30 november 2018
    Bedankt voor de mooie verhalen en een veilige thuiskomst!
  2. Joke:
    30 november 2018
    Heel mooi
    Om dit te volgen
    En veilige terug reis naar huis
  3. Els:
    1 december 2018
    Het was een zo leuk om mee te reizen met jullie,door de verhalen iedere dag. Een hele goede thuisvlucht gewenst.😻
  4. Ilse:
    1 december 2018
    Mooie reis weer gemaakt zeg!
    Goede terugvlucht!
  5. Linda Commissaris:
    1 december 2018
    Wauw de tijd gaat snel, maar wat een mooie tijd hebben jullie gehad!
    Goede reis terug!
  6. Erik Gyzen:
    1 december 2018
    It was great having you all here in Sydney down under!! We loved every minute :)
  7. Marian Janssen:
    1 december 2018
    Genoten hebben we van alle verhalen en foto’s . Goede reis terug en tot gauw. Lieve groetjes van jan en mij.
  8. Ilonka:
    1 december 2018
    Mooie verhalen en altijd weer leuk om te lezen. Een hele goede reis terug.
  9. Wilma:
    Goeie terugreis
  10. Marlies:
    2 december 2018
    Southern cross 😍
  11. Rg:
    12 december 2018
    Loved having you , was great to see you all. Enjoyed your blog v much. Miss you. Bye for now. Love from cjdsr