Sydney-Jervis Bay, dag van unpowered

5 november 2018 - Jervis Bay, Australië

Sydney-Jervis Bay, 5 november

Vandaag was het een drukke dag, we hebben weinig geslapen, wrs last van de Yet lag. Met de taxi naar Apollo gegaan waar we onze camper konden ophalen.We kregen 1 theedoek mee voor onderweg. Na wat aandringen kreeg ik een tweede mee (we zijn immers 3 weken onderweg) Na uitvoerige uitleg over verzekeringen etc konden  we op weg. Dit was een hele rit, voor de 1e dag. Boodschappen ingeslagen voor de eerste dagen.

Jolanda zag een Wombat kuieren!

Jervis Bay (boderee) was de uitbestemmig. Dit is een camping in een nationaal park (NP)Vlak voor we er waren, werden we al verwelkomd door verscheidene kangaroe’s , zo schattig.We hadden een camping uitgekozen die unpowerd was en off the grid, echt een droom van Mark, maar het was dus echt kamperen, gelukkig had de bus de nodige faciliteiten ha ha. (Er was geen andere camping in de buurt). We hebben nog even naar de baai gekeken en toen ging het kaarsje uit.