Reis vanaf huis naar het Ibis hotel in Sydney

4 november 2018 - Sydney, Australië

Heel vroeg begon onze reis, we vertrokken om half 7 in de morgen lopend naar het station van Deventer Colmschate. Het was 1 graad boven nul en nog donker. De treinen reden volgens plan. We konden zelf op Schiphol alles inchecken, gaat fantastisch. Door de douane, broodje gegeten en naar de gate gegaan. Het vliegtuig vertrok ietsje later, maar haalde de tijd snel in. In het vliegtuig werden we goed verzorgd. Na 11 uur vliegen moesten we uitstappen in Hong Kong, hier hadden we weinig tijd want het volgende vliegtuig stond al klaar en toen volgde de volgende 9 uur vliegen. In het vliegtuig werd een vrouw onwel. Omdat zij met de ambulance werd opgehaald moesten we nog een half uur in het vliegtuig bij de gate wachten. Jolanda was toch wat zenuwachtig voor de ‘border security’ want ze kijkt teveel op zondagavond naar de tv hiernaar..... Maar uiteindelijk met de taxi naar het hotel, waar we lekker konden douchen, en lekker kunnen slapen. Moe maar voldaan kijken we uit naar de dag van morgen wanneer we de camper gaan ophalen.

1. Marlies:
    4 november 2018
    Heel leuk!! Haha de mutti laat zich bang maken door tv ;) Slaap lekker zo en succes morgen!! X
  2. Linda Commissaris:
    4 november 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Ik zou ook zenuwachtig zijn hoor Jolanda, voor de Border security...wij kijken ook altijd....😂😂
  3. Franken:
    4 november 2018
    heel veel plezier met wat jullie allemaal gaan beleven daar! groetjes van ons allemaal.. ps ik kijk uit naar jullie volgende reisverhaal
  4. Elske:
    Heel veel plezier daar!
  5. Elly Jansen:
    4 november 2018
    Fijn te horen dat alles goed verloopt! n hele reis. Maar als jullie er eenmaal zijn , dan is het volop genieten.
  6. Els:
    4 november 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen op de eerste bestemming,lekker even bijkomen en op naar een mooi avontuur samen😘
  7. Marian Janssen:
    6 november 2018
    Fijne vakantie. Lekker genieten samen.
  8. Elly Jansen:
    8 november 2018
    Genieten van de natuur. 2 theedoeken Erg royaal. Dan zijn wij wel erg verwend. Kangoeroes zien , hadden ze nog n jong in hun buidel. Tot de volgende keer xxx groetjes Elly en n poot van Messi
  9. Christy Slaaf:
    15 november 2018
    Jakkes ja dat programma kijk ik ook. Kan mij indenken dat je peultjes zweette Jolanda. Maar hey..je hebt 2 stoere bodygards bij je, dus jouw kan echt niks gebeuren grinnik