Jervis Bay- Tilba Tilba,

6 november 2018 - Tilba Tilba, Australië

Jervis Bay-Tilba Tilba ,6 november

Vanmorgen zijn we vroeg wakker geworden. We zijn naar het strand gereden hebben daar veel foto’s kunnen maken van de papegaaien, mieren, blauwe kwallen, en de mooie omgeving. Ontbijtje langs de weg genomen (wat is een bus toch handig).

We zijn langs lake Conjola gereden. Hier zagen we kangaroe’s lopen, konden we aaien. De zee, was ruig en er waren surfers. En ook de pelikaan zwom er. (Thuis heb ik een afbeelding van deze pelikaan uit dit meer boven de eettafel !!!!!) Na vele kilometers kwamen we in de buurt van Tilba Tilba. Dit is een heel oud stadje, De gebouwen dateren uit 1895 , echt heel leuk om te zien, het lijkt beetje qua sfeer op Bronckhorst maar dan met houten gebouwtjes.

Toen was het nog een klein stukje rijden naar Wallaga Lake Holiday Park. Dit was echt een oase. We hebben een plekje aan het meer. Mooie zonsondergang, vele roze papegaaien, en......er zwom weer een pelikaan langs. Deze was slim, de vissersboten komen terug en hij hoopt op een snelle snack.

Mark en Rob hebben zich vandaag als echte fotografen neergezet. Ze gingen ervoor op hun knieën

Helaas geen internet en toen we het daden heel beperkt. Dus plaatsing van deze meldingen gebeuren iets later.........no worries!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els:
    9 november 2018
    WoW , wat een ervaring Nice,Nice
  2. Elly Jansen:
    9 november 2018
    Zijn die kangaroes zo tam Mooi speelkameraadje voor Maya . Wat hebb en die papagaaien mooie Kleuren. Zijn dat speciale Mieren
  3. Marlies:
    11 november 2018
    Die brievenbussen zijn gaaf! En die kangoeroes!! Had Maya leuk gevonden! Ben benieuwd naar alle foto’s. Dit klinkt als de perfecte plek voor jou qua omgeving en uitzicht mutti ;)