Melbourne-Kenneth River

13 november 2018 - Kennett River, Australië

Melbourne-Kennett River

13 november

Wederom werden we gewekt met ‘start me up’, We vertrokken op tijds, na een lekker ontbijt. Boodschappen gehaald, getankt en kilometers gemaakt. Het zouden er vandaag een goede 200 zijn.

Al gauw zagen we de skyline van Melbourne achter ons. En het landschap veranderde van stad, de wegen versmalden van 5 banen naar 2, en zo kwamen  we aan op de Great Ocean Road . Dit is heel mooi en bijzonder, maar ook erg smal en heel hoog en heel eng af en toe (vind Jolanda) Mark en Rob genieten met volle teugen van de weg. De natuur, is prachtig.

Al gauw kwamen we aan in Kenneth River.

De aankomst was erg gemoedelijk, rammelkast geplaatst en glaasje genomen. En wat  verbaasde het ons welke dieren er al waren , kakatoo’s en andere papegaai soorten die om de camper heenvlogen en liepen.

Maar onder het genot van een glaasje zagen we ineens een koala in de boom tegenover ons, dit was het kadootje van de dag.

We zijn nog even gaan wandelen. Zo mooi, we zagen nog 4 andere koala’s, af en toe draaiden ze even om ,om blaadje te eten, of strekten ze hun pootjes.

Ondertussen kwamen er ook busjes met backpackers, die ook even kwamen kijken erg druk.

Maar wij genoten van de kakatoo’s en papagaaien die bij ons bij de camper kwamen, zo leuk. We hebben nog een avondwandeling gemaakt en nogmaals koala gespot. Ook hoorden we ze roepen dit lijkt op burlen.

Het was een fantastische dag

1. Mevr Macho:
    13 november 2018
    Test
  2. Corrie:
    13 november 2018
    prachtig jullie verhalen.
  3. Marlies:
    14 november 2018
    Wat gaaf zeg.. Zo prachtig dat je dus een kleine 200 km van de grote stad omgeven wordt door koala’s en vogels.... xx
  4. Marlies:
    14 november 2018
    Wat gaaf... Bizar wat voor verschil er binnen 200 km is: drukke stad en koala’s en vogels die in je achtertuin rondlopen, prachtig! X
  5. Christy Slaaf:
    15 november 2018
    Viel Melbourne mee Jolanda? Als ik 5-baans zie begint het mij al te duizelen. Hopelijk valt de camper niet uit elkaar nu hij de bijnaam “rammelkast” heeft☹️
  6. Jolanda:
    16 november 2018
    Melbourne viel heel erg mee, maar rijden in zo’s stad is niets voor mij. Gelukkig deed mark dat. En hadden ze daar trams genoeg