Kennett River-Kennett River

14 november 2018 - Kennett River, Australië

Kennett River-Kennett River

14 november

Vanmorgen begonnen we onze dag met uitslapen. Na wat vol geplande dagen zou dit een rustige dag worden.

Veel kakatoo’s en Kings parrots waren bij de camper, en waren erg brutaal, en zo grappig, ze wilden maar een ding en dat was .....brood ha ah laten we dat nou net hebben , zo leuk ,maar o wat waren ze handig en wisten echt wat ze wilden.

Na het ontbijt maakten we een wandeling (1 km heen en een terug), niet veel zou je zegen, maar deze wandeling was zo mooi, langs de Kennett River, we zagen een Grey Kangaroo en een koala beer, en heel veel mooie natuur, het was echt een bush wandeling.

Hierna maakten Rob en Jolanda nog een wandeling en hebben toen heel veel koala’s gezien, menige toerist vroeg aan ons of er koala’s waren. Zij reden vaak in een auto wij met de benenwagen....maar zoveel gezien en wat waren ze levendig. Helaas lukt het niet om ze op de site of op Facebook te zetten. Komt misschien nog wel, maar wat zijn het een aaibare beestjes.

Bij terugkomst gingen we eerst een glaasje drinken, en tot onze verbazing zagen we een koala langs de camping lopen. Wij erheen , zocht een boom en klom erin. Zelfs mensen uit Australië stopten om te kijken.

Het was geweldig.

Toen hebben we BBQ aangezet, vlees klaargemaakt en heerlijk gegeten bij de camper.

Nog even nagenoten van de fijne dag, een spelletje gespeeld en bekeken waar we morgen naar toe gaan.

Het was super vandaag

1. Marlies:
    14 november 2018
    Wat geweldig <3
  2. Christy Slaaf:
    15 november 2018
    Ahhhh dat lijkt mij zo gaaf om dat te mogen zien in het wild 😃😃