Adelaide-Sydney

25 november 2018 - Sydney, Australië

Adelaide- Sydney

25 november

Vanmorgen was het zover, we moesten afscheid nemen van onze ‘rammelkast’, hij heeft ons overal heengebracht waar we heen wilden, beetje lekkage, een zekering die vervangen moest worden en een wc die lekte, maar de motor deed het prima. Jammer wat is de tijd snel gegaan en wat een mooie herinneringen hebben we gemaakt. De missie deze vakantie was: heel veel dieren spotten. Dat is gelukt!

De camper werd nagekeken en de taxi bracht ons naar het vliegveld. Doordat alles voorspoedig verliep, waren we vroeg op het vliegveld van Adelaide. We hebben ons geamuseerd en om half 3 konden we boarden.

De vliegreis ging heel snel, na 1 uur en 20 minuten waren we er al in Sydney. Ook konden we de klok weer een half uur terugzetten.

We werden opgehaald, wat heel fijn was. Al spoedig zagen we de hele familie. Wat is het toch heerlijk dat er aan de andere kant van de wereld mensen zijn die je zo warm welkom heten.

Het was een lange maar heel fijne dag.

1. Riet van de Velde-Wouterloot:
    27 november 2018
    Fin dat jullie werden opgehaald en er zal wel heel wat afgekletst zijn ,Jolanda kennende.
    Nog fijne dagen toegewenst''''''
  2. Mark, Jolanda en Rob Schipper:
    27 november 2018
    Jazeker heel fijn en heel veel groetjes terug! Dank u wel.
  3. Marlies:
    28 november 2018
    Ahh wat geweldig dat jullie de familie weer zien <3
    Jullie hebben zeker mooie dieren gespot, prachtig hoor!! Nu nieuwe dingen!! x