Sydney - Sydney

26 november 2018 - Sydney, Australië

Sydney-Sydney

26 november

Vandaag zijn we naar Sydney gegaan met de bus. Dit is hier goed geregeld. In de stad, waren er al mooie kerstbomen te zien .

Allereerst zijn we eerst naar de Sydney tower gegaan. Dit is het hoogste gebouw hier in Sydney, een heel snelle lift brengt je naar boven.

Hier vanaf heb je een heel mooi zicht op de stad. We boften het weer was heel helder.

Toen zijn we richting de arcade gaan, dit is een gebouw waarin vele bedrijfjes zitten.. zoals een hoedenwinkel, er werden schoenen gepoetst, (helaas wij liepen op teva’s), een chocolaterie (Haighs).

Hierna hebben  geluncht , Yum Cha, dit is een Chinese lunch waarin allerlei kleine gerechten worden geserveerd......zo lekker!

Na deze lunch, zijn we richting Mainly gegaan, met de ferry. Dit is een half uur varen. Mainly is een gezellig gedeelte aan de kust van Sydney. We genoten daar van het uitzicht op zee, waar al in gezwommen werd en volop gesurfd.

Vervolgens zijn we weer teruggegaan, met ferry en bus, richting Northbridge.

Hier werd op ons gewacht om samen een boswandeling te maken. Dit was heel mooi en kwam uit onder de brug naar Northbridge.

De dag eindigde met lekkere taart ter ere van de jarige!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marian Janssen:
    26 november 2018
    Weer een super mooi verslag. Veel plezier nog de laatste dagen. 😘😘
  2. Gerda Smit:
    26 november 2018
    Wat leuk om een beetje mee te genieten van jullie mooie reis. Geniet er nog van.
  3. Sandra:
    Hey buurtjes,
    Geniet nog ff van jullie reis. Leuk om jullie te zien genieten.
    Groeten uit de Postmastraat.
  4. Riet van de Velde-Wouterloot:
    27 november 2018
    Wat een mooie reis maken jullie. Geniet er nog maar even van''
  5. Mark, Jolanda en Rob Schipper:
    27 november 2018
    Dank jullie wel, we genieten enorm
  6. Marlies:
    28 november 2018
    Wat gaaf!! En dat chineze voorgerecht is echt lekker!! Bedoel je met arcade Queen Victoria Building? Gaaf de Sydney Tower! xx