Yanakie-WilsonsPromotory. (National Park 10 november

10 november 2018 - Wilsons Promontory, Australië

Wilsons Promotory- Wilsons Promotory

10 november

Wat een dag, allereerst hebben we genoten van een heel mooie zonsopgang (half 6 ), echt geweldig. De planning was om naar het National Park(NP) Wilsons Promotory te gaan, helaas 20 meter rijden,verder ging er een oranje lampje branden op het dashboard. We hebben toen Apollo gebeld, en deze vertelden ons dat ze een monteur zouden sturen. Enfin om 12 uur was de monteur bij de auto, hij heeft gekeken en zag dat hij er niets aan kon doen en dat lampje brandde niet meer, Het is een heel verhaal en om een lang verhaal kort te houden : wij konden weer rijden.

Het was 40 km rijden naar het startpunt waar onze wandeltocht zou beginnen. Lekker geluncht in camper. Toen begon onze mooie tocht, veel planten, varens, en een echte slang. Hier schrok Jolanda wel een beetje van, maar hij was banger voor ons dan wij voor hem. Het uitzicht wat we hadden bovenop was geweldig. Zo mooi, blauwe zee, rotsen (waar Schipper Dundee op moest klimmen).

Hierna reden we terug richting ons verblijf en hadden we een stop bij Wildlife walk.

Hier hebben we een wandeling gemaakt en werden we getrakteerd op vele kangaroe’s , wallaby’s  en emoe’s . Een kangaroe’s had een joey

Voldaan reden we naar de camping terug,

Het was een mooie dag

1. Anita Wever:
    10 november 2018
    Jullie reisblog is erg leuk en natuurlijk ook de foto's. Kijk er steeds naar uit of er een nieuw verhaal op staat. Wens jullie nog veel plezier, lekker genieten.
  2. Els:
    Mooie foto's
  3. Marjan Volkers:
    11 november 2018
    Leuk om jullie belevenissen te lezen. Nog veel plezier en geniet ervan!
  4. Marlies:
    11 november 2018
    Ieeee eng die slang! Dat verkeersbord is dan wel weer gaaf.. Klinkt allemaal fantastisch!! Xx
  5. Leo:
    11 november 2018
    Echt een avontuur, hoor. Gelukkig is het goed afgelopen met de tiger snake, de meeste slangen zijn hier meer bang van jouw als anders om.
  6. Jolanda:
    12 november 2018
    Ha ha ik weet niet of het tiger snakte was, maar hij was 75 cm lang, glad en snel en stak voor me over, ik schrok meer, maar ik hoef hem niet meer te zien hoor
  7. Christy Slaaf:
    15 november 2018
    Half 6 asjemenou respect. Wat is het daar ontzettend mooi zeg. Puur genieten lijkt mij. Op de slang na dan☹️