Tilba Tilba-Tilba tilba

7 november 2018 - Tilba Tilba, Australië

Tilba Tilba- Tilba Tillba 7 november

Vandaag hebben we een rustige dag. En........het regent, tja en niet zoals je denkt een paar Australische druppeltjes, maar echt een hele dag!

Maar hier hebben we ons niet laten weerhouden om er toch een geweldige dag van te maken, we zijn wel wat druppeltjes gewend in Nederland ha ha. We zijn een wandeling gaan maken, Eerst foto’s gemaakt van kakatoo’s op de camping. Toen op naar ‘de Dromedaris’, zo heet de rotsformatie die ‘ Cook’ gaf toen hij langs de kust voer. Het onweerde en we liepen op het strand, niet zo prettig, maar zo mooi. Hierlangs gelopen kwamen we op een ander pad, waar vele kangaroe’s waren. Het pad dwarrelde door een heel mooi natuurgebied met mooie uitzichten en diepe afgronden. Later kwamen we nog vele kangaroe’s tegen..

We wilden foto van de brug nemen waar we overheen zijn gereden maar lang leve een goede camera, van veraf kan je hele mooie foto’s maken. Het bleef regenen en we hadden het gehad.

Rob en Jolanda zijn nog verder gegaan met de wandeling omdat er ook een blue pool zou zijn, in het dorp verderop, heel mooie tocht maar halverwege toch omgedraaid het bleef regenen.

Ondertussen in de Camper, kwamen we voor een andere verrassing, Jolanda zag water op de grond. Later bleek dat de kastjes onder liepen met water, wat van het dak, via een buitenaansluiting,  buitenaf, naar binnen liep. We hebben gebeld naarm het verhuurbedrijf,

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marlies:
    11 november 2018
    Oeps!! Zelfs water in de camper... Goed dat jullie je dag niet hebben laten verpesten, nog een regendans gedaan? ;) En lang leve het inzoomen, daarbij lijkt het net of je er in de buurt bent of niet, haha
  2. Christy Slaaf:
    15 november 2018
    Uhhh Mar ze moeten even een zonnendans doen hihihi